Kilka płytek do płytkarni - przygotowanie pliku pcb.

Witam wszystkich Czy oddając plik pcb (protel 99SE) do płytkarni z dwoma różnymi wzorami płytek muszę obie płytki umieścić w tym samym pliku pcb, czy dwa oddzielne pliki też mogą być? Na zdrowy rozum dwa oddzielne są praktyczniejsze dla płytkarni, bo rozmieszczą sobie według swoich preferencji, ale pewny nie jestem. Prawdopodobnie oddam projekty do

lub
.

Pozdrawiam

Reply to
M.

Witam!

Ja wysłałem 3 oddzielne pliki (do jednego kompletu -- formatki) i było OK.

Skorzystałem z oferty drukowane.pl. Napisz im maila --- na maile odpowiadają bardzo konkretnie i zwykle tego samego dnia. Kontakt z klientem bardzo ok --- mimo że zamawiałem stosunkowo niewiele sztuk.

Pozdrawiam!

Reply to
Daniel Jaworski

Cieszy mnie to. Przy rozbudowanych projektach za bardzo nie widze możliwości w ręcznym łączeniu formatek :/

Tak też zrobie. Dziękuję i pozdrawiam.

Reply to
M.

Użytkownik "M." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f27bdi$7dp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Do Barańskiego wysłałem trzy płytki w jednym pliku i nie było problemu. Płytki rozmieszczone tak by tworzyły prostokąt. Przy rozmieszczaniu weź pod uwagę grubość cięcia. Wojtek

Reply to
wowa

Użytkownik "M." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f27bdi$7dp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Różnica może być finansowa :) Jak wysłałem płytki w 2 plikach to wzięli w firmie XXXX dwa razy za przygotowanie, zaleta jest taka że jak chcę powtórzyć to mogę robić jedną z płytek a nie komplet. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha