Kilka mosfetów w jednym scalaku - poszukuję

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czy są takie scalaczki (np.

2x typu P i 2x typu N) ? Mosfety Rdson <10mOm Imax>10A Usd>30V Znalazłem coś z seri IR2xxx ale troche małe prady.

Pozdr.

Reply to
Irek_K

Może znajdziesz coś tutaj:

Danny

Irek_K napisał(a):

Home->HEXFET Power MOSFETs->Dual HEXFET Power MOSFET

Reply to
medenes

Użytkownik "Danny" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:1czdwfhkp0g8y$. snipped-for-privacy@the.bat.forever...

Witam. Mam taka propozycję - żeby nie stosować panoszących się ostatnio wszędzie linków z tinyurl - po oryginalnym linku często widać, czy warto, czy nie warto klikać, a takie coś zmusza do ładowania strony, która być może jest dobrze czytającemu znana. Poza tym - grupy news są raczej nieulotne a nie wiem, jak jest z trwałością takich przekierowań(?). Proponuję pisać z myślą o tym, że być może kiedyś ktoś to sobie wygoogla z archiwum i będzie chciał obejrzeć. W temacie - używam IRF7313 i IRF7343- 2 x NMOS, ciągły prąd rzędu 3-4A powinny znosic przy dobrym chlodzeniu. Jeżeli te 10A potrzebujesz impulsowo to też powinny dać radę. pzdr, marcin

Reply to
marcinuh

Thu, 22 Jul 2004 13:47:34 +0200, na pl.misc.elektronika, marcinuh napisal(a):

Dobrze Marcinie - specjalnie na Twoje życzenie:

Danny

Po poszukiwaniach podwójne IRFy są najblizej moich wymagań ale nie zastąpią np. IRL2203 (pod względem RdsON i prądu).

Pozdr.

Reply to
Irek_K

Użytkownik "marcinuh" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cdo9m0$jbd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Z drugiej strony - długie linki się łamią. Proponuję jedno i drugie. Nakład pracy niewielki a będzie wilk syty i owca cała.

Czasem wystarczy wywalić z linku to co zbędne. Np. SessionID. Zwłaszcza w odnośnikach do googlowego archiwum grupy wystarczy pozostawienie tylko frazy "selm=...." lub "th=..." jeżeli link dotyczy całego wątku.

Reply to
Marek Dzwonnik

Jak ktoś umie wklejać to się nie łamią, nawet w Outlooku.

Dobry pomysł. Ale w tym przypadku akutat link miał tak na oko 50 znaków, więc tinyurl nie był potrzebny.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki