diody led 3 w jednym

kk pisze:

Dales niezle teraz, cos takiego jest dostepne od dawna, poszukaj LED RGB :)

Reply to
Shooter

Tak, jest cos takiego; z pol roku temu, z koniecznosci musialem tu w Usa, kupic bardzo droga zapalniczke; zaplacilem ponad dolara, chyba okolo poltora. I bardzo sie zdziwilem, ze im sie to robic za pol tej ceny oplaca. Oprocz zapalniczki, wewnatrz przezroczystej obudowy wbudowane sa: led trojkolorowy, uklad scalony, ktory generuje ich kolejne zaswiecanie, ogniwo 1.2 V no i guzik wylacznika. Gaz mi sie skonczyl i mialem zagwozdke, wyrzucic szkoda a nosic to- to tylko dla tego migajacego trzema podstawowymi kolorami swiatelka? W koncu wyluskalem ogniwo, ktore kupione luzem kosztuje okolo 3 dolary a do zegarka mi podeszlo wiec jakas tam korzysc z tego byla. Gdyby bylo blizej to bym Ci te zapalniczke podrzucil:) Pzdr

Reply to
tornad

kk pisze:

TME (choć nie wiem czy spełnią bliżej nieokreślone kryterium ceny)

pzdr mk

Reply to
mk

tak, kilka lat temu mialem z tym niezla zabawe :) pojawilo sie zdaje zaraz po tym jak pojawily sie tez niebieskie ledy...

pare dni temu ogladalem sobie oferty takowych na allegro, w kategorii ledow mocy (szukalem do zabawki - znalazlem stary mikroskop i postanowilem sie pobawic w podswietlanie probki ledami, a do tego przydaje sie zrodlo swiatla w ktorym mozna regulowac dowolnie kazda skladowa i w ktorym swiatlo pochodzi z (w miare) jednego punktu) sa 1W (po 350mA na kazdy kolor) po okolo 18 pln

--

Reply to
Piotr Curious Gluszenia Slawinski