Gdzie drivery do mosfetów?

Orzeszku...

Czy ktoś wie, gdzie można dostać driverki do MOSFETów mocy??

Np. z serii TC:

TC4420, TC4421, TC4428, TC4429

Albo z serii UCC:

UCC37321, UCC37322

Interesuje mnie po ok. 10 sztuk.

Obleciałem już allegro, obleciałem większość sklepów internetowych... i blado.

Może ktoś ma jakiś namiar??

Pozdrawiam, McKey

Reply to
Martin McKey Ltd.

Doprawdy?

RoMan Mandziejewicz pisze:

prawdę mówiąc guglałem i było blado, przy czym wolałbym te UCC od Texasa, a contrans TI tego ni ma wrr... na razie robie na starych TC429, bo gdzieś odnalazłem i na przeciwsobnych bipolarach, ale to nie to :|

pozdrówka, McKey

Reply to
Martin McKey Ltd.

Ale na pewno chętnie sprowadzi. W ilościach odpowiednich dla hurtownika, jakim są. Chcesz kupić detalicznie - kupuj w Farnellu.

No przecież są w TME TC442x - czego jeszcze szukasz?

Dowiadywałem się i dochodzę do wniosku, że masz słabe umiejętności negocjacyjne - ściągneliby Ci te układy ale już zamknęli zamówienie...

Mam wrażenie, że tylko polatałeś po stronach zamiast zapytać.

RoMan Mandziejewicz pisze:

Już sobie poradziłem, jadę do Berlina za parę dni i tam odnalazłem i mają, nawet tanio, te UCC37321/2 Ale w TME zamówię te TC. Dzięki.

Pozdrówki, McKey

Reply to
Martin McKey Ltd.

Użytkownik "Martin McKey Ltd." snipped-for-privacy@slij.list.pl> napisał w wiadomości news:g0ubrf$3vd$ snipped-for-privacy@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

Farnell. BTW, z Farnella można też kupować za pośrednictwem TME.

e.

Reply to
entroper

Z własnych doswiadczen szczerze odradzam TC429. Zamiast tego polecam MIC4451. Bardzo odporne

Pozdrawiam, Krzysiek

Reply to
Krzysiek

A skąd taka informacja? Zadzwoniłbym zapytać, ale mają teraz wolne. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "John Smith" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news:g13cuk$eoq$1@217.76.112.12...

Pewnie już zdążyłeś zadzwonić, w każdym razie ja się z taką opcją spotkałem, choć nie mam pojęcia, czy jest dostępna dla wszystkich. Oczywiście cenowo to nic nie daje, towar jest po prostu przepakowywany, różnica pewnie taka, że z Farnella idzie zbiorcza paczka do TME co jakiś czas.

e.

Reply to
entroper