Kamera MiniDV - podłączanie do TV

Witam, Mam następujący problem. Próbuję podłączyć kamerę MiniDV wyposażoną w wyjścia:

- audio (mini-jack)

- video (S-video) Na drugim końcu przewodu mam gniazdo "euro" i wtykam je w TV. Przewód ma 3m długości. Problem polega na tym, ze dźwięk jest ledwosłyszalny, przytłumiony przez buczenie (takie charakterystyczne - "na ucho" - 50Hz). Dodatkowe okoliczności :

- przewody są "przepustowe" - sprawdzałem omomierzem (na wszelkiu wypadek poprawiłem lutowanie)

- przewody nie są zwarte - takoż sprawdzone

- kiedy kamera zasilana jest baterią, taki sam przydźwięk jest, zatem 50Hz nie pochodzi z sieci (a przynajmniej nie sieci podpiętej do kamery) dodatkowo :

- podłączenie jakiegoś no-name starego wzmacniacza (2 sztuki, różne modele) także daje to buczenie Co jeszcze ciekawe :

- podłączenie standardowych słuchawek walk-manowych do tej kamery daje czysty dźwięk

- podłączenie innych urządzeń (disc-man, walk-man) do wspomnianych wzmacniaczy daje czysty dźwięk.

Prosiłbym Was, drodzy grupowicze, o pomoc. Prosiłbym też o sugestie/rady jak "dziadek krowie na miedzy". Multimetrem potrafię się posługiwać, jednak nie jestem elektronikiem.

pozdrawiam serdecznie Beniamin

Reply to
Beniamin

Masz uszkodzoną antenę telwizyjną albo odcieli ci kablówkę.

Reply to
RUff

Użytkownik "Beniamin" snipped-for-privacy@SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net> napisał w wiadomości news:c5itag$n35$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl...

A ustawiłeś w telewizorze odpowiedni tryb pracy gniazda EURO (czyli S-Video)???

Reply to
SP9LWH