Kalibracja Fluke 8060A

Witam

Czy ktoś się orientuje która z kalibracji są odpowiedzialne za prąd AC? Chyba jest wszystko dobrze ale są jakieś wskazania minimalne 2 na końcu na każdym zakresie prądu AC .Na stronie 107

jest kalibracja. Zapodając testy nie wykryłem odchyłek które oznaczają konieczność kalibracji i nawet to wskazanie prądu mieści sięw granicy błędu. Wiadomo, trzeba by mieć Fluke 5100A/B no ale porównując do drugiego takiego samego miernika można by poprawić.Czy to konieczne czy tak ma być (ta niedokładność)?

PS Pomijając to, to i tak bije na głowę każdego Mastecha prędkością przedzwaniania obwodu i dokładnością obliczeń :-) chociaż jest ręczny

Reply to
szlovak

Ukaniu napisał(a):

dzięki, doszedłem do wniosku że jest dobrze i nic nie ruszam

Reply to
szlovak