kabel

Ale tylko laptopy (nawet podobno nie wszystkie). Do normalnego kompa juz czegos takiego nie uzyjesz.

jerry

Reply to
jerry

Wednesday, August 20, 2003, 7:27:08 PM,Dino nastukał(ła):

D> Chyba można, bo laptopy maj± jedno gniazdo PS/2 i można podł±czyć i D> klawiaturę i mysz. D> Za ca. 40zl w Karenie taki kabelek oferowali...ale po 15 też widziałem. Nie D> wiem tylko, czy D> jest to zwykły "rozdzielacz", czy jeszcze tam co¶ w ¶rodku siedzi... Y-adapter - tylko rozdzielacz - nic nie ma w srodku.

tu klawiatura i mysz:
na myszke jak i klawiature ida 4 przewody - nozki 3 i 4 czyli

+5V i GND sa wspolne - natomiast clock i data ida osobno. - czyli trzebaby przelaczac 4 sygnaly. Natomiast na Hardwarebooku jest jeszcze opis Y-adaptera do IBM-Thinkpad ale jest delikatnie mowiac... dziwny.. (gniazdo klawiatury w nim jest normalnie - ale myszka jest jakas "przekombinowana" - nie wiem po co sygnal Clock klawiatury jest podany na myszke.. oprocz wlasciwego. Natomiast Data jest zdublowany. D> Dino
Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=