Sterowanie przekaznikiem przez RS232C lub lpt jak lepiej

Witam

Mam taki problem czasami zawiesza mi sie modem dostepowy do internetu pomaga jeego restart ale czasami mnie nie ma i jest problem bo mam mase telefonow abstrachujac od tego co jest przyczyna bo proforma wymienie kabelek i siecowke w routerze ale jak zrobic aby np przez rs232C wylaczac przekazink przez ktory bedzie zasilany modem i programem go wylaczac na 10 s i zalaczac na nowo gdzie szukac informacji na ten temat od strony elektroniczej i programowej.

A moze NTG

Reply to
Buniek

Mon, 25 Aug 2003 21:11:54 +0200, "Buniek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>, napisał(a):

jaki system ? jakis czas temu robilem cos takiego dla serwera linuxowego przez LPT jesli chcesz to moge poszukac...

Reply to
morpheus

Linuxowy RH 8.0 jkbys mial troche czasu i znalazl to bede wdzieczny

Reply to
Buniek

Monday, August 25, 2003, 10:52:16 PM, snipped-for-privacy@o2.pl nastukał(ła):

mop> Mon, 25 Aug 2003 22:42:24 +0200, "VSS" snipped-for-privacy@post.pl, napisał(a):

mop> a czymze mialby winamp sterowac przez LPTa ?????? mop> napisz w 2 slowach, bo mnie zaskoczyles... Jak sama nazwa wskazuje - swiatlami dyskotekowymi - taki sterownik swiatel o olbrzymich mozliwosciach... poszukaj po nazwie - mozna powielac ilosc wyjsc niemal w nieskonczonosc...

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Monday, August 25, 2003, 10:52:16 PM, snipped-for-privacy@o2.pl nastukał(ła):

mop> Mon, 25 Aug 2003 22:42:24 +0200, "VSS" snipped-for-privacy@post.pl, napisał(a):

mop> a czymze mialby winamp sterowac przez LPTa ?????? Aaaa.. i jeszcze jedna zabawka do Winampa - poszukaj pilota radiowego do Winampa - walal sie na Elektrodzie... dziala dwustronnie - sterujesz programem a na wyswietlaczu lcd na pilocie Ci sie scrolluje nazwa kawalka... co prawda to na com nie na lpt ale powiedzmy ze podobna idea :D - uklad bardziej niz banalny, jako nadajniki/odbiorniki gotowe moduly 433MHz mop> napisz w 2 slowach, bo mnie zaskoczyles... mop> moze zasobnikiem z plytami cd ?

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Tue, 26 Aug 2003 09:05:25 +0200, "Pelos" snipped-for-privacy@pelos.pl, napisał(a):

[.........]

oj oj... nasze chyba bylo w kilku linijkach basha... poszukam jak znajde chwile

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus
Reply to
Kamil Krzaczek

Dzieki zabieram sie za robote :) :) :) A co do wodki to cos sie chba da zrobic a moze pivo

Reply to
Buniek

Tue, 26 Aug 2003 19:55:11 +0200, "Buniek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>, napisał(a):

obiecalem i znalazlem - moze jednak sprobuj tak jak dzialalo u nas, w bashu najprosciej jak sie da :-)))

echo -ne '\377' >/dev/lp0 sleep 3 echo -ne '\000' >/dev/lp0 sleep 10

pierwszy interwal to wlasnie wo reboot modemu a drugi odczekanie az wstanie przed stawianiem ppp

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus

jak sobie odpalisz driver to i na nt'ach pójdzie:

pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz