Telefon CYFRAL C-878

Witam.

Mam pytanie czy posiada ktos numer 11 SE z roku 1999 tam opisany byl wspomniany telefon. Schemat posiadam i udalo mi sie juz czesciowo naprawic ten telefon po przepieciu ale nie moge sobie poradzic z klawiatura numeryczna, telefon nie wybiera numeru. Jesli mialby ktos scan z SE bardzo prosze o informacje.

Pozdrawiam.

Reply to
Viki

Mój skaner odmówił mi właśnie współpracy :-( A jest tego sześć stron A4. Mógłbym spróbować na jakimś "zaprzyjaźnionym" skanerze ale to już nie dziś. Ew. fax.

Reply to
satel
Reply to
Andrzej Litewka