jak sformatować karte MMC???

witam,

mam problem z kartą flash MMC, otóż jest na niej założone hasło z poziomu telefonu komórkowego (Nok 3650) którego nie pamietam:-((( karty tej nie czyta czytnik w komputerze (tzn. widzi ją bo zapala się kontrolka po włożeniu, ale nie chce wejść na nią) więc moje pytanie brzmi: Czy można tę kartę wyczścić w inny sposób tzn. jest to karta flash więc jest kasowana impulsem elektrycznym (???), jeśli tak to w jaki sposób należy podać ten impuls i na który z jej 7 pinów??? Czy ktoś potrafi pomóc???

--==sKrzeK==--

Reply to
sKrzeK

Kasowana to ona jest komendami. Ale .. nie da rady jej sformatowac ?

Sproboj format:

  1. cmd (tryb konsoli)
  2. format e: (lub litera pod jaka jest mmc wykryta w systemie)

Pozdrawiam Franc

Reply to
Franc

Franc napisał(a):

próbowałem: pokazuje błąd że urządzenie nie jest gotowe. a nie można usunąc z niej danych w tym hasła w żaden inny sposób???

pomóżcie.

--==sKrzeK==--

Reply to
sKrzeK

Skad jestes? Zrobilem wlasnie czytnik kart SD, ktory dobiera sie do surowych danych karty. Chetnie bym wyprobowal jego dzialanie w takim przypadku

Reply to
moki1

sKrzeK napisał(a):

zrobiłem jak piszecie: uruchom => cmd format k: - "k" to litera slotu do kart mmc i sd wciskam enter i pokazuje: Błąd w wywołaniu IOCTL..

a po włożeniu karty do telefonu nadal chce hasło :-(((

można coś jeszcze z tym zrobić???

--==sKrzeK==--

Reply to
sKrzeK

sformatuj w Nokii 9210 albo 9210i - utracisz dane ale zdejmiesz hasło :)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik "sKrzeK" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dqdqp5$3nq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... ...

Spróbuj ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/h2format.zip. Nic nie ręczę, ale kiedyś pomógł mi z opornym CFem kumpla. Najpierw wejdź jednak fdisk'iem na ten napęd i usuń partycję.

Reply to
M.F.C.

M.F.C. napisał(a):

dzięki poszukam tego fona i obadam ten programik

--==sKrzeK==--

Reply to
sKrzeK

M.F.C. napisał(a):

ten programik (h2format) woła że urządzenie nie jest dostępne

nie wiem tylko w jaki sposób odpalić tego fdiska żeby widział czytnik kart (czy on nie jest tylko do dysków twardych???) nie działa on pod XPkiem gdzie mam sterowniki do czytnika (usb) zainstalowane a pod Dosem z obsługa usb (mass storage) - fdisk nie widzi nic poza Hdd. możesz napisać szerzej jak tę partycję usunąć z karty mmc???

--==sKrzeK==--

Reply to
sKrzeK