jak SKLONOWAC karte ABONENCKA TVsat???

Jak sklonowac tzw. cyfrowa karte abonencka np. ktorejs platformy cyfrowej na satelicie?

Wyglada to jak karta do automatu telefonicznego, tak technicznie to nie powinno byc wiekszego problemu?

Reply to
Yyy

Jak masz cyfre+ to szukaj na allegro.pl czegos, co sie nazywa card-spliter. Tylko podobno cyfra ma wymieniac karty we wrzesniu i moze to przestac dzialac (pewnie jakis czas, az wyjdna nowe wersje takich urzadzen.). Co do Cyfrowego Polsatu, to system kart (kluczy) jest podobno zlamany...i da sie ogladac bez karty. Ale tu tez juz zapowiedziano wymiane kart.

Aha, a najlepiej to nie ogladac wogole tv. Bedziesz mial wiecej czasu dla dzieci, zony.

Reply to
adresss

Dnia Wed, 18 Jun 2008 21:37:07 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

Nie możesz. To tak jakbyś miał na rachunku w sklepie pozycję "chleb" i próbował wynieść dwa bochenki twierdząc, że przecież zapłaciłeś za "chleb" to możesz go brać ile chcesz. Szczegóły powinieneś mieć w regulaminie.

Pozdrawiam, Henry

Reply to
Henry(k

to niech zrobia opcje multiroom, wtedy abonenci nie beda kombinowac.

Ja nie jestem abonentem zadnej platformy, bo nie chce placic za programy ktorych nie chce. Ja bym chcial kupowac kanaly na sztuki. Wchodze na www i zaznaczam kanaly ktore chce, kazdy kanal jest wyceniony. Wciskam guzik i via sat leci dla mnie lista kanalow, co sie programuje. W takim przypadku operator wiedzialby tak naprawde, co klienci chca...a reszta na przemial (jak nie ma minimalnej ilosci chetnych).

Reply to
adresss

Nie ma najmniejszego problemu. Bierzesz kartę oraz umowę i idziesz do autoryzowanego punktu sprzedaży. Powołując się na podpisaną i przeczytaną umowę żądasz wydania drugiej karty.

Reply to
Darek

na sztuki a nie na pakiety. Dla mnie to jest duza roznica.

Reply to
adresss

Akurat,jakbyś nie wiedział, że splittery w dużej części służą nie do oglądania w 2 telewizorach tylko do dzielenia sie programem i opłatą z sąsiadami...

Reply to
Padre

Dnia Thu, 19 Jun 2008 12:49:45 +0200, snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał(a):

Na sztuki to by musiało być tanio - kupiłbyś jeden program i tylko by mieli problem z obsługą takich klientów. Więc dla nich praktyczniej jest sprzedać jednej osobie pakiet niż 3 innym po programie. To co pisze Agent 0700 nikogo nie martwi - zamiast niego trafi się taki co to kupi pakiet dla dwóch programów (jak na przykład mój ojciec) i firma swoje zarobi.

Pozdrawiam, Henry

Reply to
Henry(k

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl wrote in news: snipped-for-privacy@4ax.com:

a tak technicznie to jak to dziala? rozumiem ze w tym czipie na karcie jest jakas aplikacja ktora dzalac musi w czasie rzeczywistym... wyobrazam sobie, ze jest tam po prostu jakis generator kluczy ktory w okreslonych odcinakach czasu musi podawac kolejny prawidlowy klucz... (wygenerowany w/g okreslonego algorytmu)

czy nie ma sposobu by go skopiowac lub odgadnac? (znaczy ten algorytm) albo np. najpierw softuerowo, a potem zrobic prosty uklad na jakims mikrokontrolerze?

Reply to
Yyy

Bardzo proszę wytłumacz 'po swojemu' zaplanowane morderstwo. Przykłady podwójnej mentalności mile widziane.

Reply to
Darek

Konsument został oszukany? W czym więc problem? Tutaj pomogą rozwiązać twój 'problem':

Darek

Ciii, bo się Yyy dowie.

Nie miałem na myśli.

Reply to