Jak przerobic radiowke na kablowo ? :)

Witam Mam pelno klawiatur radiowych. Czy istnieje mozliwosc przerobienia je na kablowe ? Czy w tego typu klawiaturach sa uzywane jakies standardowe uklady, ktore moga takie cos umozliwic w prosty sposob ?

Fantom

Reply to
Fantom

Zasadnicze pytanie PO CO?

Reply to
Robert J.

sprzedac radiowe, i kupic kablowe ? moze jeszcze cos zarobisz a nie dolozysz ?

Reply to
Admin

Potrzebuje kupic pelno klawiatur ktore wystepuja tylko i wylacznie w wersji bezprzewodowej. Ale nigdy nie bedzie potrzeby uzycia ich jako bezprzewodowe (wmontowane na stale) i rozwalone beda po calej Polsce. A nie zamierzam co miesiac w tysiacu klawiatur wymieniac baterii lub kupic kilka tysiecy akumulatorow i kilkaset ladowarek. I jeszcze zapasowych akku, bo co bedzie jak komus w trakcie siadzie. Nie wspominajac o prblemach z wymiana z klawiaturami mocowanymi na stale. No i jeszcze wciskaniem przycisku na kluczyku USB zainstalowanym na schowanym kompie.

Fantom

Reply to
Fantom

Może wykorzystać kabel podłączony do wejścia (ps2 albo USB) w komputerze jedynie w celu zasilania klawiatury, a transmisję danych zostawić tak jak jest?

A to już nie wiem...

Można by jeszcze argumentować, że taka bezprzewodowa klawiatura może być źródłem wycieku danych - wystarczy, że ktoś wyłapie jej sygnał... Nie wiem, czy komunikacja klawiatura-komputer jest szyfrowana, więc tak sobie tylko gdybam...

Reply to
Artur Stachura

Artur Stachura pisze:

Jest szyfrowana, ale np. w klawiaturach Microsoftu szczególnie słabo (o ile xorowanie ze stałą wartością można nazwać szyfrowaniem) i niektóre klawiatury jest bardzo łatwo podsłuchać:

Stare klawiatury Logitecha nie są o wiele lepsze:
Dopiero urządzenia bazujące na BlueTooth opierają się dość skutecznie podsłuchowi.

Reply to
Adam Dybkowski