laczenie kabla antenowego-satelitarnego

Witam

Do mieszkania wchodzi kabel z sygnalem z anteny antenowej, kable z gniazdek zbiegaja sie w jednej szafie gdzie musze "skrosowac" kabel z anteny do gniazdek. Jaka najlepiej zlaczka to zrobic? Pewnie jakos sie to nazywa tak jak RJ45, DIN5 itp. Nie znam sie na tego typu przewodach, wiem tylko tyle ze nie powinno sie stosowac trojnikow i innych rozgaleziaczy sygnalu (dlatego mam 3 niezalezne kable) i generalnie powinno sie unikac dodatkowych strat ktore pewnie takie laczenia moga wygenerowac. Czy na cos jeszcze nalezy zwrocic uwage?

M.

Reply to
Niusy

Użytkownik Bogdan Kot napisał:

Witam.

Bzdury z tym spliterem, ma być 5-950, Telmor lub gruby z niemiecką wroną. Ten z większą częstotliwością stosuje się gdy są tam sygnał satelitarny i to kulku wybranych przypadkach. Jeżeli ma tam być tylko naziemna to po co satelitarny, ane zazwyczaj mają przejście składowej stałej. Nie wiem co masz namyśli "antena antenowa", jeżeli miałeś na mysli kablówke to wystarczy taki spliter pasywny, jeżeli przychodzi z anteny, to zależy jakiej, jak dobra to na 3 tv też spoko będzie pasywny. Jeżeli to z anteny satelitarnej to tego nie podzielisz i nie powinno się podłaczać do takich trójników.

Pozdrawiam

Reply to
pawell32

Użytkownik Bogdan Kot napisał: