Jak polaczyc ogniwa NI-CD w pakiecie.

Witam,

Mam taki problem: chce zrobic pakiet z 4 ogniw NI-CD AA, jak polaczyc ze soba ogniwa? Chyba lutowanie odpada?

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek:

są takowe do lutowania. Do "normalnych" lepiej dać ramkę. Do kupienia w co drugim sklepie.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Poszukaj ogniw z końcówkami do lutowania, najtaniej chyba w sklepach dla modelarzy (nie znam adresów, pamiętam tylko, że mój znajomy zamawiał gdzieś gotowe pakiety i było całkiem tanio), a jak nie, to można spróbować polutować takie zwykłe "paluszki", ale ostrożnie. Mnie się to nawet udało. Koszyk nie jest najlepszy, z powodu kiepskich styków, podatnych na zabrudzenie i korozję.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń