jak podłączyc się do wejścia zmie

Witam ! Posiadam nieco starszawe radio blaupunkt nasville dj, i stwierdzilem, ze moze fajnie byloby jakby w samochodzie miec do niego podlaczony odtwarzacz MP3. Probowalem stosować adaptera w miejce kasety magnetofonowej oraz transmitera FM i nie bardzo mi odpowiada.

Poniewaz radio to ma zlacze ISO i mozliwosc podlaczenia zewnetrznej zmieniarki CD, zaczalem studiowac sygnaly, i zrobilem przejscie, podlaczajac na odpowiednie zlacza stany wysokie, chcac wymusic uaktywnienie wejsc AUDIO. Niestety okazalo sie ze to takie proste nie jest.

Szukalem na google, ale niestety jesli chodzi to radio to tylko rozkodowywanie jest na wysokim poziomie. Czy ktos mial podobny problem ?

Reply to
Lombard

zmontowalem sobie kiedys cos podobnego z ds18B20 i jescze radio mi temperature pokazuje ;) zerknij tu

Bart

Reply to
bart

Blaupunkt to nie Sony przecie?

Reply to
William

Użytkownik "Lombard" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:fk67i6$2j9$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Trzeba pewnie zaemulowac zmieniarke, kiedys robilesm cos takiego na AVRka. Zanegowany sygnal z uarta + jakis ekstra bit ustawiony. Tyle ze ja robilem sterowanie zmieniarka blaupunkta. ALe jak by Ci sie chcialo i masz umiejetnosci - moge znalezc kawalek kodu :)

pozdro

Reply to
Pelos

Witam,

Marcin

Reply to
Marcin

Witam ponownie!

Marcin pisze:

Te strone znam ona nic nie wnosi, delikatnie mowiac jest to niekompletny protokól DMS Pozostaje mi kupic zmieniarke na allegro podlaczyc do radia zczytac protokół na szynie I2C... a potem zmieniarke odsprzedać...:)

Reply to
Lombard