podciąganie wejścia

Witam.

Mam ustawione w wejściu avr wewnętrzne podciąganie do zasilania. Czy takim wejściem mogę bezpiecznie sterować za pomocą jakigość wyjścia ttl? Czy będzie coś przeszkadzało jak pozostawię to podciąganie?

Pozdrawiam Paweł

Reply to
pawel

Będzie działać. Zwiększa się jednak pobór prądu dla "L" - jeśli Ci na tym nie zależy . . .

Roman

Reply to
Roman

Jak dla mnie te wewnetrzne podciaganie jest o tyle bez sensu, ze wg datasheeta rezystor podciagajacy ma ok. 50kOm. W srodowisku gdize wystepuja zaklocenia to zbyt malo, zeby wymusic okreslony stan.

Reply to
T.M.F.

Zbyt malo czy zbyt duzo? Chodzi mi o to zeby do tego wejscia móc podlaczyc raz zwieracz pasywny a innym razem wyjscie innego ukladu cyfrowego.

Pozdr. Pawel

Reply to
Pawel

Zbty maly prad polaryzujacy wejscie, zbyt duzy rezystor:) To w sumie nie jest problemem czasami, mozesz zawsze dodac filtr cyfrowy i wycinac krotkie zaklocenia.

Reply to
T.M.F.