Jak działało milicyjne telefoto?

Drut też pewnie był ze wschodu. Ale ciekawostka : w przypadku zerwania drutu - co się zdarzało - po prostu wiązało się go na supełek. Głowica była tak zrobiona, że supełki przez nią przechodziły. Szpulka z nawiniętym drutem była nieco mniejsza od puszki pasty do butów.

Reply to
Akond ze Skwak

wątkotwórca.

To ja jestem wątkotworcą i pytałem o to urządzenie z tego odcinka, 10 minut wcześniej w tym odcinku nazwane "telefoto" przez majora.

Reply to
Marek

Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Imo - za duzo roboty, profesjonalnie wyglada. Gotowe sfilmowali.

A przeciez Interpol istnial naprawde i przesylanie zdjec by im sie przydalo ...

Tam jakeis logo jest na przedniej sciance, ale zbyt niewyrazne..

Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:29:48 +0200, sundayman napisał(a):

No ale tak bylo.

Dopiero Giulliani zrobil z tym pewien porzadek.

nono, "jedziemy do kraju zachodniego, który może tam i ma swoje plusy, ale chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły nam minusów !".

Reply to
sundayman

W dniu 2014-08-29 18:24, Marek pisze:

no ale w linku podanym w pierwszym poście jest inne urządzenie. I to to miałem na myśli pisząc, że fake.

Reply to
sundayman

Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:55:05 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Tam na panelu jakies start, stop i telefon ... czy to nie gniazdo DIN do podlaczenia sluchawki telefonicznej ?

tak to wyglada...

Reply to
Cezar