CyberPower UPS - czy ktos moze mi wyjasnic gwarancje?

Witam, Czy ktos moglby mi wyjasnic dokladnie o co chodzi z ta gwarancja

pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje: "Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"

co to oznacza?

pozdrawiam, R.M.

Reply to
R.M.

W dniu 2010-08-17 16:47, R.M. pisze:

Myślę, że jak zapytasz się gwaranta to otrzymasz najlepszą odpowiedź. To chyba mało znana marka więc stosunkowo niewielu grupowiczów może Ci udzielić odpowiedzi.

Reply to
Filip Ozimek

Pan R.M. napisał:

Z zapisu wynika, że jeśli sprzęt podłączony do UPS ulegnie uszkodzeniu z powodu złego zasilania, to producent bierze za to odpowiedzialność do wartości 25 tysięcy euro (chyba że przy okazji awarii prąd z zasilacza ubije również właściciela, wtedy nie). Jak wygląda egzekwowanie tego zapisu, to już inna sprawa.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Pan J.F napisał:

A jak za adwokata robi wynajęty profesjonalista, a nie wujek Staszek, to trzeba mu oddać 99% kwoty tytułem honorarium?

Raczej żeby *NIC* nie wypłacić. Uznanie szkody, to najtrudniejsza i najważniejsza rzecz. Jak już zgodzą się cokolwiek wypłacić, to dalej jest z górki.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "R.M." snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:i4e7db$r4b$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

Najprawdopodobniej oznacza, że producent deklaruje, że w przypadku awarii w skutek przepięcia, sprzętu chronionego przez okreslone standardami zabezpieczenia (ochronnik A na linii zewnętrznej, B w przyłączu, C w tablicy rozdzielczej i wreszcie D w postaci jego UPSa), ubezpieczyciel producenta wypłaci koszt naprawy lub wymiany tych urządzeń do maksymalnej kwoty 25000 Euro.

Reply to
William Bonawentura