ja włączyć zasilacz atx

witam, może to głupie pytanie, ale nie wiem jak właczyć zasilacz atx taki zwykły od komputera - jak to zrobić nie mając pod ręką żadnej płyty głównej ?

Reply to
przempo

Użytkownik "przempo" snipped-for-privacy@jakas.domena.pl> napisał w wiadomości news:eob9hs$2nb$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

we wtyczce plyty glownej zewrzyj zielony kabelek z czarnym pozdrawiam

Reply to
Robert Z.

Użytkownik "przempo" snipped-for-privacy@jakas.domena.pl> napisał w wiadomości news:eob9hs$2nb$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

ło jezu ,to juz jest szczyt lenistwa ;)

zadaj to pytanie na google, to pierwszy link daje odp ;)

Reply to
nuclear

Użytkownik "Robert Z." snipped-for-privacy@jebajspam.insite.pl> napisał w wiadomości news:eob5rv$d96$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Czemu wszyscy maja zielony a ja mam w 2 zasilaczach szary ?

Reply to
tu-i-tam

tu-i-tam schrieb:

może jesteś daltonistą?

Waldek

Reply to
Waldemar

Użytkownik "nuclear" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:eob5ln$sr3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

:-) o kurna, nie myślałem, że jeszcze ktoś mógł tego szukać - :D:D:D

wszystkim bardzo serdecznie dziękuję a enermax odpalił i chodzi sobie cichutko :D

Reply to
przempo

Użytkownik "tu-i-tam" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:eob7or$1h6$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

załóżmy klub mających-szare-kabelki-w-zasilaczach ;) też mam szary ...

@
Reply to
Miller Artur

tu-i-tam schrieb: >>> Czemu wszyscy maja zielony a ja mam w 2 zasilaczach szary ?

ja też. I z szarym też ;-) U mnie w pracy na 5 chłopa dwóch daltonistów, dlatego pytam.

Waldek

Reply to
Waldemar

Użytkownik "przempo"

W Internecie jest wszystko. Jeżeli tego nie ma, wtedy to coś nie istnieje.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

In the darkest hour on Sat, 13 Jan 2007 19:18:01 +0100, tu-i-tam snipped-for-privacy@o2.pl screamed:

Zasilacz ATX Della? Te zasilacze mają zupełnie inaczej porozprowadzane napięcia, chociaż afair właśnie szary pełni tam fukcję zielonego. <:

Reply to
Artur M. Piwko