ATX 20 pin żeński - gdzie ?

Witam. Gdzie można kupić gniazdo zasilania ATX takie jak znajduje się na płycie głównej komputera ? Najlepiej we Wrocku, ale sklepem internetowym też nie pogardzę :) Ja niestety nie znalazłem.

Pozdro Artus

Reply to
Artus

Użytkownik "Artus" <artiln_wytnijTO snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:d8kopt$2l7a$ snipped-for-privacy@news.mm.pl...

Może kup starą płytę? Uszkodzone są taniutkie...

Reply to
Adrian

nie ze sie czepiam ale to chyba meski jest na plycie ;D

Piotr

Reply to
Piotr Nowak

Artus napisał(a):

Np.

badworm

Jeszcze problem jak to wylutowac.

We wrocku to bym skontrolowal Eprom, Assmann i Robotronik.

Może wystarczyłby przedłużacz ATX Jest coœ takiego ba nawet w niektórych obudowach sš takie przedłużacze właœciwie sš to jakieœ przejœciówki z szerokiego ATX na wšski Popytaj w sklepach komputerowych zenek

Użytkownik "Artus" <artiln_wytnijTO snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomoœci news:d8kopt$2l7a$ snipped-for-privacy@news.mm.pl...