indukcyjna detekcja samochodów

Witam

Mam pytanie nieco odbiegające od scislej tematyki grupy. Szukam producenta systemów wykrywania samochodów za pomocą petli indukcyjnej zatopionej w asfalcie. Tego typu układy coraz częsciej sa stosowane do regulacji systemów sterownia ruchem na skrzyzowaniach. Ja potrzebuje tylko wykryc czy na drodze stoi samochód, czy nie. Goooglam od kilku dni bez skutku :(( pozdrawiam asterix

Reply to
asterix

asterix <big snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jest, jest - ino piknie zamaskowane:

:(((

Reply to
gina.gina

Kiedyś popełniłem coś takiego:

to nie jest pętla, więc wykrywa jedynie pojazdy poruszające się. Do obsługi skrzyżowania wystarczy.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Tylko to nie jest pętla, więc wykrywa jedynie pojazdy poruszające się. Do

Z tym ze na skrzyzowaniu samochod stoi. Wlodzi wiem ze jest takie skrzyzowanie do sterowania zielona strzałką dla skręcających w lewo. Jak nie ma auta to sie nie zapala. W lodzi w manufaktorze ma takie cosie na parkingach. Przy parkingu stoi slupek z wyswietlacze ilosci wonych miejsc.

Reply to
Kmail

To akurat nie jest ważne. Istotne jest to że wjeżdza na skrzyżowanie (generalnie: w obszar detekcji) i czujnik jest w stanie to wykryć. To że później się zatrzyma, to w tym przypadku nie ma znaczenia. Wiem że są sytuacje że potrzeba wykryć obecność stojącego pojazdu, ale do większości zastosowań detekcja ruchu jest wystarczajaca. Druga sprawa to pod pętlę musisz wykuć w jezdni znacznie większy obszar niż pod czujnik ruchu. Czasami wystarczy umieścić go obok jedni co bardzi upraszcza montaż.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski