Badziewna płyta indukcyjna Bosch

Witam Mam problem z płytą indukcyjna Bosch PXX675DC1E, trochę po gwarancji :(

Nie włącza się... Po zdjęciu szkła działa OK. Wg mnie szkło nie przylega idealnie do sensorów, więc wsadziłem pod płytkę sensorów trochę folii alu i działało 1 dzień :( Czy tam powinno coś być? Mocowanie płytki sensorów ma lekki luz i jak założę tak, jak jest to będzie z milimetr odstępu pod szkłem, wtedy nie działa. Wsadzić jakąś elastyczną piankę? / przykleić silikonem (nie wygląda, żeby tam coś fabrycznie było, chyba, że montażyści zapomnieli...)

Reply to
WS

W dniu 2021-06-15 o 22:56, WS pisze:

Daj elastyczna piankę.

Reply to
Janusz

środa, 16 czerwca 2021 o 12:36:02 UTC+2 Janusz napisał(a):

Hm, płyta "sama" się naprawiła, działała 1 dzień, dalej bez szkła startuje, podłożenie pianki nie pomaga :( Czy te czujniki nie powinny być jakoś "przyklejone" do płyty/czymś zalane? Na szybie nad czujnikami jest warstwa jakby silikonu, coś lekko elastyczne, w tym poodciskały się sensory, tak, jakby yło to składane na lekko mokro i twardniało już sklejone ?

Reply to
WS

jeszcze znalazłem podobny problem, czujniki wygladają prawie jak moje...

WS