HP 960c - konserwacja???

?????????

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

U¿ytkownik Krzys-iek

Przepraszam, ale nie widzia³em aby kolega sebastaian przesy³a³ takie pliki. Je¿eli chodzi o mnie znaki zapytania wyra¿aj± najg³êbsze zdumienie co do ospowiedzi na temat w±tku..

W polskiej hierarchii

Bardzo byæ mo¿e !

Co do "manuala" (w nawiasie instrukcja obs³ugi- po chyba to mia³ poeta na my¶li), jako¶ nie wydaje mi siê, ¿e cz³owiek oczekiwa³ odpowidzi typu: "Do czyszczenia obudowy u¿y suchej lub lekko nawil¿onej ¶cierrczki bez dodaku rozpuszczalnika nitro." Trochê wyrozumia³o¶ci.

Pozdrawiam G.B.

Reply to
Grzegorz Brzêczyszczykiewicz

U¿ytkownik "Grzegorz Brzêczyszczykiewicz" napisa³ w wiadomo¶ci news:csh1av$eta$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

(ciap) post w html :((((( plik co¶tam.gif a wiêc binarny

service manuala nale¿a³oby poszukaæ... ale dlaczego robiæ to za kogo¶... pytaj±cy napisa³ m.in.; "Interesuje mnie glownie :

- co w niej trzeba wyczyscic i nasmarowac i czym ?

- jak wyjac pojenik na zurzyty tusz?

- czy duze rolki napedzajace z tylu widoczne maja miec struktore hmm popekana?" odpowied¼; jak wyj±æ pojemnik powinna byæ w manualu tak wiêc poprzez wskazanie na manual na stronie hp du¿± czê¶æ problemów mamy za³atwion±

W³odek

Reply to
W³odzimierz Wojtiu