Gerber Viewer

Reply to
=?windows-1250?Q?Piotr_Ga=B3ka?=

W dniu 2013-01-29 13:59, Piotr Gałka pisze:

Ja używam gerbview zawarty w Kicad.

Reply to
Mario

W dniu 29.01.2013 13:59, Piotr Gałka pisze:

Ja używam gerbv 2.5.0 i nie mam problemu z łukami. Czy możesz przysłać problematyczny gerber, jeśli nie stanowi tajemnicy?

Czym jest wygenerowany?

Pozdrawiam,

Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3_Smolnik?=

W dniu 2013-01-29 13:59, Piotr Gałka pisze:

GerbMagic

Reply to
Elektrolot

Ale on nie pokazuje wierceń :(

Witam

Ja też używam tego z KiCAD=a.

Mój pokazuje. Menu Plik/Wczytaj plik wierceń EXCELLON. Wersja dla Linuxa 2011-07-12 BZR 3047 stable.

Paweł

Reply to
Paweł Sujkowski
Reply to
=?windows-1250?Q?Piotr_Ga=B3ka?=

Jesli zlecasz produkcje to bez znaczenia czy skala pliku wiercen jest x10 czy x0,1.

Reply to
jan kowalski
Reply to
=?windows-1250?Q?Piotr_Ga=B3ka?=

Chce powiedziec to ze plytkarnia zadowoli sie przeskalowanym plikiem wiercen tak x10 jak i x0,1. Od tego jest soft. Problem moze byc z eksportem protela, gerbery tworzy 2.4 a wiercenie 2.5, to samo z importem, w podgladzie gerberowej przegladarki gerbery importuje jako 2.4 a wiercenie 2.3. Liczba kombinacji jest spora, od 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 3.2, 3.3, 3.4. Watpie czy znajdziesz cos lepszego z darmowych:

jan kowalski

W dniu 2013-01-29 14:49, Paweł Sujkowski pisze:

Sprawdziłem. Wczytuje plik wierceń, ale wrzuca go w postaci lustrzanego odbicia na górną ćwiartkę układu współrzędnych, podczas gdy gerbery wrzuca w dolną ćwiartkę. Trzeba by zgłosić do developerów albo samemu poprawić i skompilować :)

Reply to
Mario

W dniu 2013-01-29 20:26, Mario pisze:

Ale z jakiego programu te gerbery i wiercenia? U mnie pliki wygenerowane KiCadem (2012-01-19 BZR3256) są poprawnie wyświetlane przez wbudowaną przeglądarkę, to znaczy otwory pokrywają się z warstwami miedzi.

Reply to
Michał Lankosz