Gadający UPS

Witam! Dostałem ostatnio w łapki nieco hermetyczny już Medcom SPEAKUPS 500. Poprzez naprawienie włącznika i nabycie nowego aku udało mi się doprowadzić go do stanu pełnej używalności. Męczy mnie jednak jedna rzecz: Nie mam pomysłu na połączeie go z kompem. UPS ma oczywiście 'computer interface'. Żadnych papierów do Ups-a nie mam i nie mam też do niego żadnego oprogramowania.Google też po raz pierwszy w życiu mnie zawiódł.

Czy może ktoś dysponuje jakimś oprogramowaniem do tego UPS-a? Za każdą instrukcję też będę dźwięczny.

Pozdrawiam, Adrian 'Dwie Lewe Ręce' N.

Reply to
Skutter

Użytkownik "Skutter" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:c1puk5$s66$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Zagadywałeś producenta?

BTW. Ten Medcom to UPS czy UPSia? ;-) (Afair istniały wersje z głosem męskim i żeńskim)

Reply to
Marek Dzwonnik

Rozkrec go jeszcze raz i obejrzyj kable dochodzace do gniazda. Zazwyczaj byly tam po prostu podlaczone dwa wyjscia transoptorow - jeden sie zwieral jak jak pradu zabraklo, drugi jak baterie siadaly. Trzeci transoptor w druga strone wylaczal UPS. Z wykorzystaniem musisz poguglac - rozwiazanie typowe, ale rzadko obslugiwane przez programy..

Witam

Ja też mam taką UPSie z żeńskim głosem. i tez bym ją chętnie podpioł pod kompa ale softu tez szukałem na googlu i nie tylko i nic.

Jak coś znajdziecie to ja też bym poprosił.

Reply to
Krzynio