gadający z Tuya

Cześć.

Zna ktoś możliwie tani miernik trójfazowy, gadający z Tuyą?

Coś, co można dać w szafce z bezpiecznikami w "warsztacie" (druga szafka, wcześniej szafa główna) i będzie pokazywać pobór mocy na trzech liniach (lub fazach) - podobnie, jak smart-gniazdka.

Reply to
Adam

Dnia Tue, 12 Dec 2023 23:45:43 +0100, Adam napisał(a):

Jeszcze dla ścisłości: dom prywatny, nie firma, stara instalacja 3 fazy + zero, bez różnicówki. Ten "warsztat" to pomieszczenia techniczne. Więc jakieś normy czy przepisy nie są istotne, poza oczywiście bezpieczeństwem.

Reply to
Adam

W dniu 12.12.2023 o 23:45, Adam pisze:

Patrzyłeś w menu "Tuya" czy coś takiego obsługuje? Ja nie widziałem. Dlaczego upierasz się na Tuya, skoro są inne rozwiązania?...chodzi Tobie o jedną apkę+ w telefonie?

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

W dniu 12.12.2023 o 23:45, Adam pisze:

Coś takiego?

posiadam, jakby co, po prostu rzucił mi się w oczy jak buszowałem po Aliexpress.

Reply to
nadir

W dniu 13.12.2023 o 00:22, nadir pisze:

Ale se bramę Zigbi musi dokupić, jeśli nie ma :/

Reply to
LordBluzg®🇵🇱