Firma z maszynami CNC - obróbka miedzi i złocen

piątek, 19 marca 2021 o 17:04:16 UTC+1 Kaczin napisał(a):

Jeśli sądzisz że Ty potrafisz po polsku napisać odpowiedź to się mylisz. Nie napisał że chce darmo. Gdzie tu widzisz mętne interesy KO?

Reply to
Zenek Kapelinder

:)

A znasz dowcip o "Wujku Staszku - Mistrzu Ciętej Riposty" ?

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Firmę znalazłem. Telefon jest. Maila brak.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

piątek, 19 marca 2021 o 19:55:43 UTC+1 Adam Górski napisał(a):

Nie masz telefonu? Bo jak ja bym znalazł telefon to bym zadzwonił.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu 19.03.2021 o 18:41, Adam Górski pisze:

Aaaa... to nie był wujek Staszek, tylko wuj Adam :-) tak?

Reply to
Kaczin

Dasz radę :) Nie podaję na stronie, gdyż i tak za dużo spamu dostaję. Nie pozyskuję też zleceń po przez nią, jest tylko dla zachowania podstawowego kontaktu.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

No i co ja mam odpowiedzieć? Oczekujesz typu, modelu, czy parametrów, a może ilości sztuk? Znasz się na tym żeby ocenić? Nie podałeś żadnych wymagań, więc sam nie wiem czy dam radę Ci to wykonać.

Adamie, to nie tak działa jak sobie wymyśliłeś. Nie chwalę się na grupie, w ogóle nigdzie się nie chwalę, tylko robię swoje. Roboty nie szukam, mam aż nadto, zwyczajnie chciałem pomóc koledze. Chcesz, skorzystasz, nie chcesz, nic nie szkodzi, nie nastawiałem się na profit.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Też nie sądzę, ale też firmy frezujące na CNC zazwyczaj nie mają hartowania próżniowego, czy azotowania, a jednak takie detale produkują :)

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Czy ja wiem czy do przeżycia, to może oznaczać prawie 1800PLN (przecież nie znamy wzoru).

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Sorki, nie do czytałem że już policzyliście :)

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Irek.N. napisał(a):

Pamiętam była kiedyś dyskusja na elektrodzie. Temat bodaj "odzyskiwanie złota". I tam wyliczali ilość złota z typowych goldpinów. Wyszły im jakieś kosmiczne ilości tego złota, a mi wyszło że producent dopłaca jeszcze do interesu i oferuje ceny dumpingowe:)

Odpowiem wątkotwórcy. Być może warto zmienić miedź na aluminium. Powinno wyjść taniej, a i łatwiej to to pozłocić, paczaj usługa złocenia felg samochodowych. I nie 2,5um, tylko ułamek tego. W takim przypadku odpada też podwarstwa niklu.

Reply to
Astralny Rębajło

Wybacz, zbyt dużo skrótów myślowych. Szukam firmy posiadającej profesjonalne wyposażenie a nie amatora z własnoręcznie wykonaną frezarką w garażu.

Pytając o wyposażenie nie spodziewałem się takiego zamieszania. Oczekiwałem odpowiedzi np. Mamy obrabiarki 7-osiowe, wykonujące elementy z dokładnością do 0.01 mm firmy XYZ + zdjęcie na stronie firmowej. Byłem w kilku warsztatach , ale nie zajmuję się mechaniką. Dlatego też szukam podwykonawcy. Tego typu pytania pozwalają mi ogólnie ocenić z kim mam do czynienia.

Celem poszukiwań jest podjęcie współpracy w zakresie wykonania w/w elementów na podstawie dokumentacji.

Nie szukam przysługi ale doceniam chęć pomocy.

Bardzo się ucieszyłem widząc Twojego posta bo wydaje się, że prowadzisz firmę jakiej szukam.

Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij mi proszę kontakt mailowy na snipped-for-privacy@wpl.pl. To taki śmieciowy mail z którego zwykle nie korzystam, ale dobry do nawiązywania pierwszego kontaktu. Dalszą korespondencję poprowadzilibyśmy już prywatnie.

Sprawa nie jest pilna, na dzień dzisiejszy nawiązuję kontakty.

Pozdrawiam

Adam Gorski

Reply to
Adam Górski

Dzięki za pomoc. Odpisałem już na Twojego posta w innym wątku.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Widzę ,że nie rozumiesz. Napiszę to zatem wprost.

Nie jestem dla Ciebie "Gostek". Nie jest istotne co "wytwarzam".

Pytanie o klasę maszyn CNC jest całkowicie normalne. Posiadanie strony firmowej jest całkowicie normalne.

Jaki masz zatem problem ?

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 20.03.2021 o 14:44, Adam Górski pisze:

Drogi wuju, nie sądź po sobie. Chyba jednak coś tam rozumiem.

Resztę wywodu sobie podaruję. Szkoda mojego czasu.

Ciekaw jestem tylko jak Irek N. będzie wspominał współpracę z tobą. Mam nadzieję, że podzieli się wrażeniami, tu, na grupie.

Reply to
Kaczin

Szkoda Twojego czasu.

Jest tyle wątków do bycia upierdliwym gdzie indziej.

Szkoda że nawet nie masz odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 23.03.2021 o 12:45, Adam Górski pisze:

Jedno muszę ci przyznać, potrafisz mnie rozbawić :-)

Wynik z Google: "Adam Górski" - 10 milionów 700 000 wyników.

Gdybym podpisywał się Jan Kowalski, to byłoby lepiej?

P.S. Cały czas mam nadzieję na relację Irka N. ze współpracy z tobą (nota bene, on też nie ma "odwagi" podpisać się prawdziwym imieniem i nazwiskiem).

Reply to
Kaczin

W dniu 26.03.2021 o 18:36, Kaczin pisze:

Czy mógłbyś proszę wyjaśnić co Ciebie obchodzi moja współpraca z Irkiem N. ?

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 31.03.2021 o 19:21, Adam Górski pisze:

Już wyjaśniam: NIC To teraz ty mi wyjaśnij, o co chodzi z nazwiskiem?

Reply to
Kaczin