cnc

Super, ja też miałem kiedyś taki pomysł! Pochwal się jak chcesz całość rozwiązać - wszystko oprócz softu (Jeden ze stałych grupowiczów napisał już coś takiego - ale nie wypada mi wychodzić przed orkiestre, zechce to się pochwali - ja tylko dodam że wyglądało to bardzo obiecująco ;-) ).

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

No wlasnie - wszelkie sugestie mile widziane; bedzie material do przemyslen!

Zartujesz? Juz nawet ktos softa zaczal pisac? Cholera...

Reply to
jerry1111

Noo...

A taki tam jeden osobnik ;-)

Miłej... __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

kiedys sciagnalem nieco gotowego softu, Grupowicze pomogli mi znalezc, mam gdzies to, musze poszukac - kontakt na priv Wlasciwie to moj brat mial to robic, ale jak powiedzial cene klientowi, to ten sie rozmyslil- myslal, ze bedzie mial to za 500zl.... hehe ludzie naprawde nie cenia czyjejs pracy... a jak ktos chce sensowna mechanike, to mam mozliwosci zaprojektowac i wykonac... POzdr Greg

Reply to
Greg
Reply to
Leszek Wieczoerk

moj brat jest mechatronikiem, i prosze sie z nim kontaktowac pod adresem: snipped-for-privacy@wp.pl w sprawie szczegolow

Reply to
greg

Brakuje, bo zalozenie jest takie, iz bedzie procesor sterujacy caloscia interesu. Podlaczony przez RS albo USB. Zadnego sterowania przez LPT, bo wtedy trza szukac starego kompa i stawiac na nim DOSa.

Jak znajde czas, coby mechanike skonczyc to i program dokoncze :-)

Reply to
jerry1111

Jerry - a o _nas_ to zapomniałeś? Co? ;-) Wiesz - kompromisy pewne poczyniliśmy z Remickiem i maszyneria zaczyna jakoś wyglądać - soft będzie niebawem potrzebny. Chyba nie kazesz nam pisac sobie od nowa?

Milego dnia Ci zycze. __ Pzd, Irek.N. ps. wiesz, wiercenie idzie na pierwszy strzal - jako najprostsze w realizacji ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

mniej-wiecej tak ma to wygladac (jak bedzie skonczone).

Pewnie ze dam znac. Tylko czasu brak na skonczenie wszystkiego... A browary... lubie :-)

Reply to
jerry1111

A zrodel nie masz? Co? ;-) Jak naprawde zgubiles to wal na priva.

Zwariowal?? Albo pizzy nie zjadl...

Chyba normalne :-)

Reply to
jerry1111

No mam, mam..no dobra...ale wiesz jak to jest grzebac w czyims kodzie, a moze autor sobie nie zyczy? ;-)

Nie jadl, dzisiaj byla rybka ;-)

Wlasnie skladam wozek Z - slusarz w koncu dorobil _zarabiak_ do lozysk ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

To ja proponuję: