Elementy piezo

Witam Pojawiam sie goscinnie z prosba bo juz mi sie wyczerpał repertuar Od dluzszego czasu szukam czujnika Piezoelektrycznego bedacego czescia zyroskopu Nie wiem jaka jest fachowa tego nazwa ale dokladnie chodzi mi o TOKIN'a Przeszperalem jak tylko moglem ale kompletnie nie wiem czy mozna to gdzies dostac :( Slyszalem ze czasem jest to stosowane w stojakach reklamowych ktore maja reagowac na drgania - czy to prawda ?

Pozdrawiam i bede wdzieczny za pomoc

Adam Gałat

Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

Jeśli znajdziesz coś w DE, to mogę pomóc w zakupie (pomoc za darmo, żeby nie było).

Reply to
Marek Lewandowski