elektronika

W dniu 2019-11-24 o 09:07, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Kto na laborce z fizyki nie sprawdził organoleptycznie, czy rzeczywiście alkohol jest skażony acetonem i ma paskudny smak nie był prawdziwym studentem.

Chyba najbrzydsze były na elektronice. Dlatego pewna Bułgarka miała tam takie powodzenie.

Reply to
Andrzej

W dniu 24.11.2019 o 11:13, Andrzej pisze:

Po tym, jak kolega przyniósł skażony benzenem, zawsze sprawdzaliśmy ;-)

Na chemii nie było źle :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Dnia Sun, 24 Nov 2019 11:13:41 +0100, Andrzej napisał(a):

Ja tam mialem dwie ladne. Co stanowilo wiekszosc stanu :-)

W dniu 2019-11-24 o 13:43, J.F. pisze:

Może siedziałeś wciąż na wydziale (np w Amplitronie") i nie wychodziłeś na miasto? Pewien badacz natury jadąc w głusz zabierał ze sobą jako kucharkę najbrzydszą kobietę jaką mógł znaleźć. Kiedy po pewnym czasie wydawała mu się całkiem do rzeczy - był to sygnał, że należy wracać.

Reply to
Andrzej

W dniu 24.11.2019 o 09:07, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

U mnie, na Chemii, było na czym oko zawiesić. Może żadna nie była klasy /miss Universum/, ale *plusów dodatnich* miały sporo, zresztą... młody byłem! Dziś bym rwał jak ta glebogryzarka! A maszkaronów jakoś nie pomnę, acz nie wiem, czy po prostu ich nie było wcale, czy jedynie /nie dostrzegałem/...

Reply to
jaNus

W dniu 24.11.2019 o 15:13, Andrzej pisze:

To jè dobrè! Ja to wprawdzie znałem w wersji: /pijemy w knajpie z maszkaronem naprzeciw, aż nabierzemy ochotę/ /owego stwora przelecieć. To znak, że czas do domu/

Andrzejowa wersja ma jednak więcej /smaczków/

Reply to
jaNus

A gdzie to takie barbarzyństwo się zdarzało? My mielismy chyba wylącznie skażany KOH :)

Tez tak uważam, ale i proporcje płci są zwykle na chemii dużo normalniejsze.

Reply to
Marcin Debowski

Był bezwodny :-( KOH na "wzmocnienie"?

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2019-11-17 o 01:48, PiteR pisze:

Zamówiłem coś z Chin. Doszło, ale ponieważ zostało wysłane dwa tygodnie po zamówieniu to dałem tylko 3 gwiazdki i komentarz negatywny. Następnego dnia dostałem e-maila w którym Chinka bardzo mnie prosi o zmianę komentarza bo inaczej straci pracę. Zmieniłem i dałem 5 gwiazdek. Mam nadzieję, że dalej pracuje. A myślałem, że te paczki pakują u nich roboty ;-|

Reply to
Dąbrowski

Dąbrowski pisze tak:

Może wiecie jak wędruje paczka z Ali do Polski i który kurier ja dostarcza i ile czasu leży i czeka zanim odeślą do Chin bo nikt nie odbiera.

Reply to
PiteR

in <news: snipped-for-privacy@localhost.net user PiteR pisze tak:

Rotary Cell Phone (Description and Build)

PiteR