EEPROM<->EPROM

Witam

Mam programator gdzie producent przystosował go tylko do pamięci 27c512. Próbuje odczytać zawartość kości 2764 i mam problemy. Czy da się wogóle odczytać 2764 w programatorze od 27c512? Z opisu pamieci wynika że powinno się dać ale......

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

DaNsOuNd przemówił ludzkim głosem:

Oczywiście, że się da. Trzeba tylko odpowiednio zinterpretować wczytane w ten sposób dane. W czasie odczytu pamięć 2764 powinna mieć stan wysoki na pinach Vpp i /P, więc wystarczy odczytać ostatnie 8kB z 64kB (od adresu E000 do FFFF).

Reply to
Zbych