Zacięta drukarka

Witam

Post z lekka off-topicowy, ale sądzę że znajdzie się na grupie jakiś fachura od drukarek.

Otóż problem mam taki: kupiłem sobie taniutko HP 895Cxi, prawdopodobnie ściągnięta zza Odry. Wygląda na to, że w środku wylał się tusz - spód drukarki jest czarny tam, gdzie catridge "odpoczywają". Drukareczka bardzo ładnie mi drukuje, jest tylko jeden problem: przestawienie trybu wydruku na econofast powoduje bardzo szybkie wciągnięcie papieru, zakończone dziwnym odgłosem. (takie ziuuuut-klank :P) Drukarka po tym staje i miga lampkami - trzeba ją wyłączyć, włączyć jeszcze raz, wtedy wypluwa papier i można drukować - ale tylko w normalnej jakości. Jeszcze jej nie czyściłęm wewnątrz - czy jest sens to robić? Bawić się samemu czy dać zarobić jakiemuś specjaliście?

Pozdrawiam i wesołych życzę :)

Reply to
scx

Jak miga naprzemiennie to problem z karetką albo tuszami - sprawdź fotokomórkę z tyłu karetki i ten półprzezroczysty pasek nad którym się przesuwa... no i sprawdź główny wałek - powinien być czysty i lekko nawilżony (olej maszynowy itp)

Reply to
Etnograf

Jeżeli takie problemy są w trybie econo, to nie podejrzewam sprzętu, ale sterowniki - zainstaluj dedykowane a nie standartowe z Windowsa.

Pozdrrr..... Reksio

Reply to
Reksio

To samo na standardowych z XP (innych nie ma!) i pod linuksem - hpjis. To samo na LPT i USB.

Reply to
scx