atmega8 - zabezpieczenie przed odczytem programu

Witam!

pomozcie prosze .. gardlowa stprawa :)

Ktore FUSE bity sa odpowiedzialne za zabezpieczenie mikrokontrolera ATMEGA 8 przed zczytaniem z niego programu? Niestety zarowno Google jaki i nota katalogowa nie odpowiedziala mi na to pytanie .. :(

z gory dzieki

pozdrawiam adam

Reply to
Ozzy

Ozzy napisał(a):

do zabezpieczenia przed odczytem są LOCK bity, nie fuse.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski

Użytkownik Wojtek Kaniewski napisał:

Najłatwiej sprawdzić czy już dobrze to zablokowałeś przez weryfikację. Procek daje kolejne numer czyli 01 02 03 04 itd zarówno dla Flash jak i dla eeprom.

Reply to
AdelA

Użytkownik Ozzy napisał:

Nie wiem jak jest dla ATMEGA 8, ale objaw który ci podałem występuje dla

90s2313, 90s8515, ATMEGA 8515. To wiem na pewno bo tego używałem. Mam programator, który jeżeli coś się różni od wpisu we wnętrzu z plikiem weryfikowanym, to zatrzymuje się na danym adresie i mówi co powinno być a co jest zapisane.

W dokumentacji AVR jest to dokładnie opisane przynajmniej w tych w których grzebałem. że US zwraca 0x0000 0x0001 0x0002 itd aż do końca pamięci. Twój objaw wygląda normalnie czyli to co układ odsyła na pewno nie zgadza się ze źródłem więc Powinno być OK. Może możesz po prostu odczytać zawartość po zablokowaniu, więc będziesz mógł sprawdzić to o czym ci mówiłem.

Reply to
AdelA