Brak dźwięku z Blaupunkt Biarritz RDM

Witam Mam problem, moje radyjko samochodowe Biarritz ostatnio odmówiło posłuszeństwa: nie wydobywa z siebie rzadnego dzwięku. Załącza się normalnie ale z głośników nie wydobywa się rzaden dzwięk. Co może być tego powodem i jakie widzicie tego rozwiązanie. Dzięki za wszelką pomoc Pozdrowienia

Marcin

Reply to
Marcino

Dnia Sat, 15 Oct 2005 17:24:48 +0200, Marcino napisał(a):

Zobacz na elektroda.pl tam w dziale car-audio jest troche na temat roznych radyjek, w tym modelu czesto padal tzw digiceivier.

Reply to
Michal

Michal napisał(a):

Szukałem w różnych działach ale nie znalazłem nigdzie, żeby ktoś miał wcześniej taki problem jak ja, więc zadałem pytanie na grupie. Jeżeli jednak coś przeoczyłem i wpadłeś na coś, czego ja nie widziałem, z chęcią to przeczytam

Reply to
Marcino