EdW alter ego

Ruszyła strona:

piotr-gorecki.pl

Zapowiada się ciekawie. Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

A no, widziałem i zapatronowałem :) A i cegiełkę dołożyłem (jest moja krzyżówka i zagadka).

Jest dobrze, oby się utrzymało.

Reply to
Arnold Ziffel

A to już można mówić? Bo mnie proszono, by nie wyskakiwać przed orkiestrę. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski snipped-for-privacy@protonmail.com napisał(a):

Strona wystartowała jeszcze w tamtym roku, a nowego czasopisma wyszły już trzy numery. Więc na co czekać? :)

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Już tak ;)

Reply to
Arnold Ziffel

W dniu 14.01.2023 o 01:41, Arnold Ziffel pisze: [...]

Termin wysyłania odpowiedzi już minął. Powiedz, co z tą antykatodą, nijak nie mogę wykombinować.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Nie dziwne. Dopiero zauważyłem, że jest błąd w druku. Brakuje jednej kratki po lewej stronie. Elektroda.

Reply to
Arnold Ziffel

:-)

Paweł