eagle kurs?

Pelos napisał(a):

Heh... A nie mógłbyś tego jakoś opublikować? Przygotować na strone? :)

Reply to
Virus_7

On Fri, 18 Mar 2005 07:58:38 +0100, "Pelos" snipped-for-privacy@pelos.pl wrote: [.....]

Bo w EP to chyba tylko o Protelu słyszeli. :-) No i zamiast kursu Eagle'a masz kolejny hurra-optymistyczny artykuł o nowym, wspaniałym produkcie firmy Altium który zrobi za projektanta wszystko. Często artykuły są autorstwa kolesi(a) z Evatroniksa, czyli firmy która m.in. handluje Protelem, Nexarem i okolicami. Co ciekawe, nie przypominam sobie artykułu o P-CAD, a to przecież też jest stajnia Altium.

Disklejmer: Nie produkuję i nie sprzedaję oprogramowania typu EDA.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Pelos napisał(a):

Zaraz, zaraz... Chcesz mi powiedzieć, że EP kupiło to od Ciebie i nie wydrukowało?

Reply to
Virus_7

EP ma wyłączność? Podpisałeś taki papier?

Pelos napisał(a):

No więc ja proponuję zrobić akcję: Zasypujemy EP prośbami o opis od podstaw programu Eagle. Myślę, że jak dostaną z 50 - 100 takich e-maili to wydrukują. :>

Reply to
Virus_7