Teoria

Ale fajnie ;) czlowiek czuje sie jak w pierwszej/drugiej klasie technikum elektronicznego ;) Stare dzieje ...

Michal W

Reply to
Michal W.

Ta dzisiejsza młodzież :-). Istnieją również źródła inne niż internet. Na przykład biblioteki. Tam zakładasz kartę i wyporzyczasz sobie elektrotechnikę bodajże autorstwa BOLKOWSKIEGO. Nie pamiętam dokładnie bo paręnaście lat temu było :-). Ale z takim nauczycielem z jakim to miałem to chyba dobrze to zapamiętałem. Tam jest to wytłumaczone.

Reply to
AdelA

Użytkownik qwerty napisał:

No i dobrze. Trzeba kupić ksiażkę a nie szukac niedorobionych stron w sieci.

Reply to
A.Grodecki

AdelA przemówił ludzkim głosem:

Założę się, że tego Bolkowskiego to na polskim czytałeś :-)

Reply to
Zbych

Moja odpowiedź w temacie:

[OT] żeby rozruszać grupę, no i na temat ;)
Reply to
AdelA

Witam !

Na tej stronie

powinienes cos znalesc.

Karol

Reply to
Karol W

Myślę że na

coś powinno się znaleźć. I nie tylko ta ale wiele innych ciekawych :-)

Reply to
AdelA