dzielnik czestotliwosci przez 50

Uklad:

- 2N2369

- kolektorowe 82 omy

- bazowe 2k2

- kondensatory 20p

Takie cus zglosilo mi na oscylku 18MHz z wypelnieniem 45%, czyli calkiem niezle. Czasy opadania i narastania na poziomie 7ns, dzwonow..praktycznie zadnych...wyglada obiecujaco...jedynie leko poziomy opadajace sa - ale tylko lekko ;-)

Dac szybsze tranzystory, powinno sie udac.

__ Pzd, Irek.N. ps. daj gdzies symulacje takiego ukladu, zprawdzimy z praktyka ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Tak, spokojnie od 10Hz do 30MHz będzie się dało regulować. Andrzeju - zejdź na ziemie ...nie przez Himalaje! ;-)

Przeczytałem post z karta muzyczna i juz wiem, ze nie ma w zasadzie o czym dalej pisac. Nic nie zwojujesz takim sprzetem :-( Nie bardzo wiem jak Ci mogę pomóc.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

A nie mozesz rozwiazac problemu teoretycznie? musisz miec dzialajacy prototyp?

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Altera kosztuje pare euro. Trzeba ja zaprogramowac. A TTL-ki sa do tego gotowe. I w cenach faktycznie nawet groszowych. I nic nie trzeba sie mozolic.

A lutowanie to co??

10x szybciej napisac "wsad" w VHDLu niz szukac kawalka plytki... kynarku... itp :-)

Oj - trzeba. Przeca lenistwo motorem postepu technicznego jest! A jak bedziesz chcial za 2 godziny dzielic przez 49 albo 51?

:-)

Reply to
jerry1111

Tak, harmoniczne prostokata mogly siegac daleko poza pasmo przenoszenia karty, mozliwe tez ze z tego powodu miales _nieciekawe zbocza_.

OK, powiedz mi jeszcze - jak toto chcesz przestrajac (w jakim zakresie), bo uklad o jakim rozmawiamy podatny za bardzo na to nie jest. __ Irek Niemczyk

Pekaes Multi-Spedytor Sp. z o.o. Biuro Informatyki, Czechowice-Dziedzice tel. (+4832) 3278795 fax. (+4832) 3278704 e-mail: snipped-for-privacy@multispedytor.com.pl www:

Ireneusz Niemczyk

Alterka ma nozek wiecej niz te dwa ttl razem wziete :-)

A alterke to niby na pajaka zlutujesz ? :-) ttlki sie da.

Jak bede to oczywiscie alterka, ale jesli nie przewiduje innego podzialu ? Poza tym sa kostki ustawialne.

A 7490 nie wystarczy??

Reply to
Mister

J.F. napisal(a):

3032? Za 7064 place chyba 15PLNm wiec za 3032 pewnie pare razy mniej. Przypomnialem sobie reklame: mozna to miec za 1$.

Proscizna.

No fakt, TTLki sa gotowe do kynarowania.

Wlasnie trzeba sie mozolic.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Witam,

Dnia 04-01-27 (wtorek) o 21:59, 'Mirosław' napisał(a):

A mógłbyś napisać, dlaczego rozwiązanie na dwóch 7490 nie jest poprawne?

Reply to
Dykus

3064 bralem po AFAIR 1.1$ 3032 bedzie troszeczke tanszy - troszeczke, bo to jednak 2 najmniejsze uklady.
Reply to
jerry1111

A ja i tak polecam EPM3032 - koszt ok. 1$. Bo GALe - one sa z eepromem, czy raz wypalone nadaja sie potem tylko do utylizacji?

Reply to
jerry1111