drut w izolacji 24 AWG

Hej, Znajomy poszukuje drutu w izolacji o grubości 24AWG to wychodzi mi 0,65 średnicy lub 0,3 mm2. Myślałem, że źle szuka i jest go pełno. A tu zonk, tez nie mogę znaleźć. Tak mało popularny? ;) Drut, nie żadne linki.

Reply to
Jawi

W dniu 2014-01-06 11:46, Jawi pisze:

A skąd takie wartości? Wg moich danych to raczej 0.5mm średnicy. No chyba, że chodzi o 22AWG. I czy chodzi o pojedyncze druty, czy o całe kable?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

24AWG to 0.511mm (0.2mm^2) a nie 0.65mm. Drut 0.5mm (0.196mm^2) w izolacji jest bardzo łatwo dostępny.

o rany pomyliłem :) naturalnie 0,5 jest zatrzęsienie takich drutów :) to wg naszych norm zbliżony byłby o średnicy 0.6mm do 22AWG i tego chyba nie ma za bardzo jak widzę a drut i akurat taki bo on to potrzebuje do szkoły coś z dzieciakami chcą robić na płytkach stykowych i do tych celów najlepszy jest właśnie taki

Reply to
Jawi

--
Best regards,
 RoMan

Ale co, nie ma drutu 0.65mm ?

Do koszyka dodal.

--
Best regards,
 RoMan

jeffrey

Reply to
Jeffrey

W dniu 2014-01-07 00:07, Jeffrey pisze:

Reply to
Jawi

pozdrawiam

Reply to
Jawi

jeffrey

Reply to
Jeffrey

W dniu 2014-01-07 10:38, Jeffrey pisze:

ale ja się pierdyknąłem i jest źle w temacie, miał być 22awg, bo 24awg jest pełno i w kablach jak piszesz również.

Reply to
Jawi

W dniu 2014-01-07 01:57, Jawi pisze:

to kup po prostu taki zestaw/kilka:

koloru.

--

| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
BartekK

jeffrey

Reply to
Jeffrey

W dniu 2014-01-07 22:41, BartekK pisze:

14 pln.
Reply to
Jawi

--
Mirek.
Reply to

Może troszkę inaczej - są spotykane takie kable, w wyższych klasach są też 22, tylko pozostaje kwestia zdobycia kilku metrów takiego kabla ;) Bo szpulka to nie jest kłopot (poza finansowym). Poza tym skrętka z podwójnego ekranu nie jest tak pokręcona jak z UTP.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Reply to
Jawi

22awg to nie 0,22awg ;) wychodzi 0,65pln za metr
Reply to
Jawi