D?wi?k na kamer? IP

Mam podpiętą przez ethernet kamerkę IP z wejściem mikrofonowym i wyjściem na głośnik. Czy ktoś wie, jak wysłać dźwięk na głośnik w urządzeniu IP?

Reply to
witrud

snipped-for-privacy@gmail.com schrieb:

potrzebny adekwatny driver i wtedy manifestuje ci się odpowiednie urządzenie audio.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Waldemar Krzok pisze:

Ostatnio zakładałem kamery pewnej tajwańskiej firmy na 'V' - i nie były to topowe modele, można było używać pełnego dupleksu (mówić i słuchać jednocześnie) używając jedynie przeglądarki znanej firmy na "M" :)

Pozdrawiam Bartek

Reply to
kropa