Czy w Polsce kupię kineskop cz-b 14" ?

Szukam kineskopu do monitora 14" czarno-biały. Potrzebna większa ilość. Czy Polkolor jeszcze produkuje takie kineskopy ? Może ktoś ma na sklepie i mu zalega ?

Leszek

Reply to
Leszek

Leszek pisze:

jeden czy dwa to bym ci dał ale jak większą ilośc ... to chyba będzie mały problem ostatnie kineskopy c-b widuję w kasach fiskalnych

Reply to
rrrrrrrrrrr

chodzi o 15szt

Leszek

Użytkownik "rrrrrrrrrrr" snipped-for-privacy@r.com napisał w wiadomości news:fm5tbl$810$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Leszek

Gwoli scislosci to Polkolor nie produkowal kineskopow cz-b. Ta fabryka obok nazywala sie jakos inaczej.

Krzysiek Rudnik

Reply to
Krzysztof Rudnik

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:fm5uqm$cqt$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

To kup 15 zleżałych telewizorów turystycznych i sobie wyjmij. Tego nigdzie na świecie już nie produkują. Tylko stare zapasy.

Reply to
lwh

Krzysztof Rudnik snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał(a):

[...]

ZELOS W 1985 włączono do POLKOLORU.

wredny_menel

No właśnie - produkowali Cz-b i lampy oscyloskopowe i chyba do radarów okrągłe kineskopy też Ta firma już nie istnieje?

Leszek

Reply to
Leszek

To jest też rozwiązanie - ale gdzie kupić takie TV?

Leszek

Reply to
Leszek

Pan Leszek napisał:

Tego nie wiem. Nie wiem też gdzie dokładnie szukać zleżałych monitorów komputerowych do Herculesa, ale podejrzewam, że będzie to łatwiejsze (jeden stoi u mnie w garażu, ale jeszcze trzeba znaleźć 14).

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:fm67mo$6ad$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Popytaj w wytwórniach kas fiskalnych. Może im zawadzają w magazynach. Ja ongiś potrzebowałem 10 calowe monitory i jedna z firemek mi odsprzedała.

Reply to
lwh

Tylko że to były kineskopy 31 cm. Oznaczenie bodaj A31-310W. 31 cm, to przekątna szkła a nie obrazu. Maciek

Reply to
Maciek