Czy to już wiosna ?

Użytkownik "edgr" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fr9d2q$r7n$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Sp.....aj

Reply to
Xaveri

edgr napisał(a):

Chyba raczej łagodne warunki udzielania przepustek w domu wariatów :)

Reply to
A. Grodecki

edgr snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Przepraszam za brak wyjaśnienia - to nie moja aukcja! Myślałem że temat będzie potraktowany jako a-konto piątku, a tu taka nad wyraz alergiczna reakcja - chyba jeszcze nie wiosna i zimowy stres jeszcze trzyma :)

Pzdr edgr

Reply to
edgr

Piątkowo jest na p.m.s-ie to i tak raczej ktoś mógłby nie załapać o co chodzi. Nie mówiąc już że to była środa :) Co do aukcji to chyba tego typu "rodzynków" jest pełno i nie warto zawracać sobie nimi głowy.

Pozdrawiam

Reply to
M...