Czy max prad wyjsciowy ladowarki ma duze znaczenie?

Witam wszystkich, takie pytanie: jest akumulator polimerowy do ktorego jest firmowa ladowarka o pradzie wyjsciowym 2A. Jaki wplyw bedzie mialo zastosowanie ladowarki o pradzie 1A? Pytam bo ostatnio zdarzylo mi sie cos takiego: ladowalem PDA ladowarka

1A i sprzet dzialal srednio 2 dni. No i pewnego pewnego dnia rozladowal sie w nocy, polezal rozladowany 3 dni, i wtedy podpialem go do oryginalnej ladowarki (w sumie nigdy jej nie uzywalem bo wymaga stacji dokujacej). No i dzis jest 2 dzien jego dzialania a on mi wskazuje dobrze ponad 60% naladowania. Co o tym myslicie? Bateria sie konczy czy moze ta ladowarka ma taki wplyw?

Pozdrawiam Bogdan

Reply to
Bogdan Slusarczyk

Bogdan Slusarczyk pisze:

Jesteś pewien, że różnica jest tylko w prądzie ładowania? Czasem bywa tak (np. w palmach Sony Clie SJ20), że ładowarka sieciowa podłączana do stacji dokującej ładuje akumulator do pełna, natomiast kabelek USB służący też do ładowania umie tylko do pewnego stopnia naładować akumulator. Nie dość, że wolniej niż ładowarka sieciowa, to jeszcze nie do pełna.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisał(a):

O wlasnie. Moja komorka (SE K750) po podpieciu ladowarki sieciowej wyswietla ladny napis "Ladowanie optymalne", natomiast po podpieciu do usb pokazuje tylko ladowanie.

Reply to
Marcin Gala

Hmmm, u mnie to tak wlasnie wyglada, co prawda uzywam ladowarki a nie usb, tyle ze o mniejszym pradzie, zadeklarowane napiecie wyjsciowe jest takie samo jak w oryginale...

Reply to
Bogdan Slusarczyk