czy karta tv WinView 601 moze dzialac pod XP?? skad dorwac takie sterowniki

producent to leadtek, jednakze na stronie producenta sa chyba zle przekierowania,,,,,

Reply to
Dawid

Użytkownik Dawid napisał:

ja sobie juz odpuscilem, pod W2k sterowniki sie nawet nie instaluja, sa jakies "uniwersalne" ale nie daja zmienic kanalow. tylko dla tej karty zainstalowalem win98, pod linuxem tez poprawnie dziala

Reply to
AlexY

Dawid napisał(a):

NTG -> pl.com.os.ms-windows.winnt, pl.comp.pecet

Reply to
badworm

Dawid napisał(a):

Swego czasu musiałem sprzedać taka kartę z powodu identycznego problemu ( przesiadka na W2K ). Zapytanie do producenta dało odpowiedź, że na W98 sie sterowniki kończą i nowszych nie będzie.

Reply to
Miłosz Kłosowicz

Użytkownik AlexY napisał:

o te stery mi chodzilo: