Programator EPROM

Może ktoś ma na zbyciu jakiś prosty programator kości EPROM 27CXXX i za nieduże pieniążki by go odstąpił??

Reply to
DaNsOuNd
Tomasz Bednarz

ale ja naprawdę myślałem o czymś tańszym :) Miałem takiego starego, chyba z 10 lat miał, co tylko 27Cxx programował i nic poza tem, ale buchneli razem z kompem :( Willem potrafi dużo, dla mnie za dużo. Dlatego pytałem o jakąś staroć, używkę, zbytek...... czasem różne rzeczy zbieramy i nie wiadomo w końcu po co :)

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

no napiałem na priva. I co?? Daj znać!!!!!

Reply to
DaNsOuNd