czestotliwosc PWM - jak obliczyc

Dnia Wed, 18 Feb 2004 21:56:39 +0100, Cris snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

proponuję zajrzeć do noty aplikacyjnej... jest tam napisane jak wół:-)

Reply to
Przemek Kuchta

E tam, przy takiej czestotliwosci pojemnosc bramki jeszcze nie odgrywa takiej roli - port ja przeladuje. Gorzej, ze zeby uzyskac pelne otwarcie tranzystora MOSFET napiecie na bramce musi byc sporo wyzsze niz "1" logiczne na porcie. Stad potrzeba drivera, albo w ograniczony zakresie MOSFETa Logic level.

Reply to
T.M.F.

Jeszcze kwestia wydajnosci pradowej portu i pojemnosci bramki.

Sprawdz, u mnie na AT90S2313 + L2MOSFET IRL530 przy 15kHz przebieg wyglada calkiem ok.

Reply to
T.M.F.