Co jest z tym B327 ???

Bardzo ladnie trawi sie "w poziomie" plytki "plywajace" na powierzchni wody (na napiecie powierzchniowe), tylko jest troche zabawy ze sprawdzaniem "czy juz" :) Znakomiecie nadaje sie do niewielkich plytek (wieksze trudniej zwodowac), a przy okazji ulatwia zycie przy wykonywaniu plytek dwustronnych. GRG

Reply to
Gregor

Palce, palce miekkie sie robia ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Dnia 2005-02-08 15:34, Użytkownik Krzys-iek

Ocet w zupełności wystarcza. Moczyłem płytki przez kilka minut i wystarczyło to by bez problemu można było zetrzeć palcem resztki papieru z otworów w padach.

Reply to
badworm

Szkoda, że w ten sposób nie da się nadsiarczanów regenerować...

Niezle, THX :-) __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Dyć to rzeczywiście bzdura... kupuję litr kwasu azotowego w POCh, kilka butelek toluenu w Castoramie i mam nie narkotyk, a TNT.

Reply to
Michal Borsuk

Wed, 09 Feb 2005 17:44:00 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Michal Borsuk <MichalBorsuk@sitefinder.___RE'MO-VE__.pl.invalid> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Eee ale i tak trzeba kilka godzin w 110 stopniach Celsjusza go stabilizowac. Komu by sie tam chcialo ... ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Wed, 9 Feb 2005 18:38:23 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Jacek \"Plumpi\"" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Kurde !!! To moze i w moim bylo tylko troche nadsiarczanu a reszta NaCl ? :-( Jednak widze ze czasy chlorku zelaza powracaja.

Reply to
BLE_Maciek

Dnia 2005-02-09 18:42, Użytkownik BLE_Maciek napisał:

Albo zacząć powoli zbierać chętnych na większe zamówienie na nadsiarczan z POCh :-)

Reply to
badworm

Goraco polecam!! To jest "komfort" pracy!! Preparat trawil mi ok. pol roku w zasadzie na zimno. Jak przyszedl czas na podgrzewanie kapieli, to po prostu zmienilem zawartosc trawiarki. Cenowo wyszlo jakos smiesznie - sam juz nie pamietam. Moze MDz bedzie pamietac ceny?

Reply to
jerry1111

Mozna elektrolitycznie, ale to troche niewygodne. No i padl kiedys dziwny przepis na trawienie miedzi: woda amoniakalna + sol kuchenna

Nie probowalem, ale ponoc dziala. Utleniaczem jest tlen z powietrza ..

Dnia 2005-02-10 10:02, Użytkownik jerry1111 napisał:

A zostało jeszcze trochę nadsiarczanu z tych 15kg?

Reply to
badworm

Zostalo... ale kiedy ja wroce na stare smieci??

Reply to
jerry1111

Dnia 2005-02-11 15:54, Użytkownik jerry1111 napisał:

To jeśli będzie można to bym się pisał na kilogram w sierpniu)jeśli jeszcze coś będzie). Obecny wsad nadaje się tylko do wymiany więc zapasu żadnego juz nie będę miał a po tym, co tutaj napisano to aż strach iść do elektronicznego po B327 - lepiej do spożywczego po kilogram soli ;-(

Reply to
badworm

zł :25kg = 5.4zł netto trzeba patrzec na stopien czystosci kolego bo super czysty do analiz raczej elektronikowi nie potrzebny

a chlorek zelaza 269,3 : 40 litrow = 6,7zł

ocz. oczyszczony a nie sp.cz specjalnie czysty

Reply to
silvvester