Co jest z tym B327 ???

I to ma byc prosta metoda? Ogrzewac, napowietrzac.. :-(

Ech...mieszac :-((

W azotowym....poziomo na dnie, drukiem do gory...prosciej sie nie da.

Pass... cholera ze tez nie mam SCSI i nie mam jak podlaczyc skanera (a mam niezly) :-(( Ide po aparat... __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Wszystko zależy od stężenia...

Musiałes go rozcieńczyć dość mocno. Ale do rozcieńczania trzeba uzyć najpierw stężonego... Mi oczy uratowały okulary a jakbym się dobrze przyjrzał, to blizenki na czole i nosie bym chyba w lustrze jeszcze wypatrzył...

Dziury w ubraniu od chlorku? Chyba nie. On tylko paskudnie barwi na zółto.

Po raz kolejny: zalezy od stężenia.

I o to mi własnie chodzi.

Nadsiarczany nie zostawiają paprochów.

O tym pisałem na początku.

Ok, z cyfraka i z kompresja stratna, wiec nie krzyczec - prosze ;-) Zrobilem co mialem gotowego pod reka.

81,168,214,89 ftp-em.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Jak sie nie chce grzac i miec wielkich podtrawien to najlepsze jest HCl+H2O2, nie ma tego syfiatego osadu ktory blokuje trawienie a plytke idzie i w 5min wytrawic. Poza tym nie jest tak toksyczny jak HNO3 (tzn nie ma opoznionego dzialalnia, jak Cie w pluca drapie to znaczy ze masz wyjsc, wtedy nic sie nie stanie).

Reply to
yorgus

Trzeba bylo umyc jak chlapnelo :-( Mam ...60%? Musial bym sprawdzic, ale chyba tak jakos. Rozcienczam 2:3 z woda (3 wody).

A po kilku dniach i praniu - dziurka az milo. :-( Azotowy to przynajmniej od razu ;-) Dzinsy fajnie rozwarstwia - zostaje...osnowa?

Nie tylko, od stezenia. Mozna doprowadzic do sytuacji w ktorej masz wytrawione wszystko wokolo sciezek, ale placki miedzi nie masz - trzeba wtedy przetrzymac i tym samym podtrawic sciezki, ale mozna tez zrobic odwrotnie - wtedy placki szybko znikaja, a plytke trzymasz tak dlugo az dotrawi brzegi sciezek. Zalezy od _techniki_. Jak mam cos precyzyjnego to staram sie trzymac zlotego srodka.

No ale piszesz ze sie nie da - da sie i to latwo, wystarczy nie przeginac :-)

Zgoda, slyszalem ze trawia czysto.

Tak wiem, podkreslilem bo to dosyc tani sposob na trawienie - chyba najtanszy. ;-)

Milej nocki. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ladne. To rozumiem positiv + azotowy ? Ilu procentowy ?

A klisza jaka ?

:-) milo mi.

Rozcienczam 2 objetosciami wody, wtedy trawi jakies....5-10 minut, a jak zaczyna trawic _godzine_ to zmieniam na nowy ;-)

Roznie, tutaj wszystkie z HP4M (powiercona jest brudna - bo zabezpieczona przed lutowaniem), Ta pod wyswietlacze jeszcze w _positivie_. Na przejsciowce zas byl paproch, wiec sciezki poprawione w jednym miejscu - nie wiem czy widac. Jak mi na czyms zalezy, to naswietlam, ale ostatnio coraz zadziej - czasu brakuje a i na naswietlarnie nie chodze czesto, _DTP_ przenioslo mi sie do Poznania :-(.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Dnia 2005-02-07 15:49, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Niespecjalnie. Trujący - tak, trudnodostępny - nie do końca ale minimalna ilość zakupu jest taka, że cała czołówka PME używająca go przez najbliższe kilkanaście lat by go nie zużyła ;-)

Reply to
badworm

Dnia 2005-02-07 21:06, Użytkownik Krzys-iek

Można bez problemu trzymać w plastikowej butelce - u mnie tak sto i w piwnicy 1 litr świeżego roztworu w butelce 2 litorej iwystarczy tylko raz na kilka miesięcy nie butelka robi się mocno twarda spuścić trochę gazu.

Reply to
badworm

te cienkie sciezki sa do uzyskania termotransferem?

Mam takie go...nko gdzie musza byc cienkie sciezki i juz sie boje :/

plytki jak fabryka... :)

10 lat temu nie mialem problemow z zakupem sporych opakowan "na piekne oczy", jeszcze mi troche tych kwasow zostalo. Nawet bezwodnik octowy mialem. A co, teraz juz nie da sie tego prosto kupic? :-(

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

A widzi babcia? :->

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski

Nie da się, bo służy do produkcji heroiny według 'polskiej receptury'.

Ale podgrzany też trawi lepiej...

Zdecydowanie.

Panowie, ale dlaczego? __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

tu sie podepne :P

Probowaliscie NaOH dodac do wody w ktorej wymacza sie plytka termotransferowa?

Pamietam ze papier ladnie sie pod NaOH poddaje, miekki sie robi. Ale czy toner nie zostanie zaatakowany tez?

Mam cienkie sciezki i nie chce ich rozwalic scierajac palcem resztki papieru :/

Ja mam Twoja plytke do Mega128 - sciezki 13 mils. Zrobilem pare fotek. Tylko uwaga, plytka pokryta kalafonia, swiatlo z zarowki dosc dziwnie sie odbija i pokazuje czasem cos co wyglada na zwarcie np. a tak naprawde jest grudka kalafonii. Podobniez sprawa ma sie z krawedziami.

Milosz Skowyra

Serio, serio-serio? Az sprawdze :-) __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk