Buczy LCD LG

Witam Pisałem już na grupę kino-domowe ale nikt nie potrafił pomóc więc może tutaj uzyskam jakąś poradę.

Mam LCD LG 32"LX2R. Po około tygodniu zaczął buczeć przy ustawieniu jako źródła TV lub Component. Nie jest to dźwięk z głośników. Tylko z tyłu jakby symetrycznie z dwóch stron TV. Zmienia się gdy na ekranie są ciemniejsze lub jaśniejsze obszary. Był już dwa razy w serwisie. Raz napisano 'poprawiono połączenia inwertera". Drugim razem Pan stwierdził, że ten typ tak pewno ma. I wpisał, że sprawny. Ostatnio przez dwa dni nie buczał i znowu zaczął. Odgłos występuje niezależnie czy podpięta jest antena. Co to może być ? Nie chcę wysyłać go ponownie do serwisu żeby się tam kurzył.

Reply to
Stocky