Blak frajdeje w tme piętno i rozżażony pręt w an

Tak sobie myślę, wszyscy kupują kupię i ja. Przeglądam co ciekawsze i kiedyś "się przyda", nazbierałem 5 pozycji i coś mnie tknęło. Zajrzę do starych faktur po ile to to brałem pół roku temu.

Bez blaka frajdeja płaciłem 120,42 pln brutto dziś z blakiem frajdejem

cena brutto 143,90 pln (przekreślony tekst czerwoną czcionka że niby promocja) Nowa cena brutto (23% VAT) 122,30pln (only dziś, brać nie pytać, tanio!).

A chj z takimi promocjami, zaczekam i kupie kiedy indziej. Bez tych "promocji" jest taniej.

Reply to
bytomir.kwasigrochowy

roz?arzony mia?o by?

Reply to
bytomir.kwasigrochowy

W dniu 2018-11-23 o 18:11, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Nic nowego, trzeba znać ceny żeby nie być robionym na szaro przez sklepy, ja wczoraj szedłem przez auch@n główną aleją i widzę skarpety byle jakie po 2,5 jako mega okazja, tyle że na giełdzie czy w budach przy dworcu u nas kupuje się takie po 2 -2,5 bez łaski. :) z elektroniką jest podobnie.

Reply to
Janusz

W dniu 2018-11-23 o 18:13, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Z tym rozżarzonym prętem w anusie to uważaj, bo możesz skończyć, jak król Edward II ;)

Reply to
Adam

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... Tak sobie myślę, wszyscy kupują kupię i ja. Przeglądam co ciekawsze i kiedyś "się przyda", nazbierałem 5 pozycji i coś mnie tknęło. Zajrzę do starych faktur po ile to to brałem pół roku temu.

[...]

Stary numer, od lat znany, na kochanego wujaszka dyskonta: Powiedzmy, że paczka kondonów (czy czegobądź, może być sztabek żelaza), kosztuje 100 złotych. Więc podbijam do 200 zyla, ale właśnie jak tu, przekreślamy 200, piszemy 150, klient dostał zajebiste (no, powiedzmy) 25% obniżki, niezbyt słusznie zwanej promocją. Jaki dobry wujek, się poświęcił, dając taki upust... Także w sklepach, patrzę na żółte etykiety i porównuję z pozostałymi, ja nie z tych, co jak żółte zobaczą, to fruną i nie patrzą, co biorą. Się można zdziwić.

Reply to
HF5BS

To jedno, ale jeszcze trzeba wiedzieć, co Kolega kupował. Niektóre elementy mają mocno płynne ceny, m.in. kondensatory ceramiczne.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski